tag:blogger.com,1999:blog-19878843428107826152024-03-13T16:00:56.123+01:00Reputacion digitalProteja su reputación online. Expertos en "borrar datos” de internet. Reputación corporativa y branding. Llámenos, +34 665977485 -somos discretosAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/09746846822737054831noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-1987884342810782615.post-1264331003072589942016-12-31T12:01:00.003+01:002016-12-31T12:01:45.486+01:00técnicas para administrar la reputación online de su negocio con eficacia<span title="Top Tips And Techniques To Manage Your Business Reputation Effectively
">Principales consejos y técnicas para administrar la reputación de su negocio con eficacia<br /></span><span title="If you have the right information, it is easy to manage your reputation.">Si tiene la información correcta, es fácil administrar su reputación. </span><span title="Here you'll get that kind of information if you're ready to read a few tips.">Aquí obtendrá ese tipo de información si está listo para leer algunos consejos. </span><span title="Relax, read and learn.
">Relájese, lea y aprenda.<br /></span><span title="Follow up with any customer complaints or questions.">Siga con cualquier quejas o preguntas de los clientes. </span><span title="This is even more important if your business is a bigger one.">Esto es aún más importante si su negocio es más grande. </span><span title="Customers would like to feel as if they actually matter to your company.">Los clientes quisieran sentir como si realmente importan a su compañía. </span><span title="Use automated systems which can check in with them.">Utilice sistemas automatizados que puedan comprobar con ellos. </span><span title="You can also ask them to give comments on recent transactions.
">También puede pedirles que comenten las transacciones recientes.<br /></span><span title="A good offense helps to deal with negative content.">Una buena ofensa ayuda a lidiar con el contenido negativo. </span><span title="Put up positive testimonials from customers so others know what your business is really about.">Ponga testimonios positivos de los clientes para que otros sepan lo que su negocio realmente se trata. </span><span title="Also remember to keep your content fresh and positive in order to negate any possibility of negative feedback mattering.
">También recuerde mantener su contenido fresco y positivo con el fin de negar cualquier posibilidad de retroalimentación negativa.<br /></span><span title="Make your business personable.">Haga su negocio agradable. </span><span title="You must interact with the others, as well.">Usted debe interactuar con los otros, también. </span><span title="Answer any questions that are asked of you;">Responda cualquier pregunta que se le haga; </span><span title="do this as quickly as possible If something is brought up that you are unsure of, let the person know that you value their opinions, and you will get back to them shortly with a solution.
">Hacer esto tan rápidamente como sea posible Si algo se trae para arriba que usted es inseguro de, deje a persona saber que usted valora sus opiniones, y usted conseguirá de nuevo a ellos pronto con una solución.<br /></span><span title="Be sure that your website contains positive search terms.">Asegúrese de que su sitio web contiene términos de búsqueda positivos. </span><span title="It is normal that this would be your company's name.">Es normal que este sea el nombre de su empresa. </span><span title="Many search engines favor authoritativeness.">Muchos motores de búsqueda favorecen la autoritatividad. </span><span title="If you're viewed as an authority, your business will move up the search engine.
">Si usted es visto como una autoridad, su negocio se moverá hasta el motor de búsqueda.<br /></span><span title="Keep up on your social network activities.">Sigue con tus actividades de redes sociales. </span><span title="As per Arnold Worldwide, more than half of all consumers expect brands to answer their queries and comments posted on social media.">Según Arnold Worldwide, más de la mitad de todos los consumidores esperan que las marcas respondan a sus preguntas y comentarios publicados en las redes sociales. </span><span title="It is a good idea to respond right away.">Es una buena idea responder de inmediato. </span><span title="If you can do so within two hours, that would be preferable.">Si usted puede hacerlo dentro de dos horas, que sería preferible. </span><span title="Most companies aren't going to be as diligent as you, so this will give you a leg up.
">La mayoría de las empresas no van a ser tan diligente como usted, por lo que esto le dará una ventaja.<br /></span><span title="Stay current on what is going on in your industry.">Manténgase actualizado sobre lo que está sucediendo en su industria. </span><span title="This will give you an expert voice with consumers.">Esto le dará una voz experta con los consumidores. </span><span title="Take five minutes out of your day to search for the newest facts about the industry you're in.
">Tómese cinco minutos de su día para buscar los datos más recientes sobre la industria en la que se encuentra.<br /></span><span title="Watch your presence online.">Mire su presencia en línea. </span><span title="You never can tell when a company might get a negative result on search engines from a dissatisfied client or a person who simply doesn't like you -- or your company.">Nunca se puede decir cuando una empresa podría obtener un resultado negativo en los motores de búsqueda de un cliente insatisfecho o una persona que simplemente no te gusta - o su empresa. </span><span title="Checking search results can help you keep negative content from reaching the top.">Comprobar los resultados de la búsqueda puede ayudarle a mantener el contenido negativo de llegar a la parte superior. </span><span title="Consider doing this monthly or every two weeks.
">Considere hacer esto mensualmente o cada dos semanas.<br /></span><span title="If you have employees, treat them well.">Si tiene empleados, trátelos bien. </span><span title="Take this very seriously, as it can hurt or benefit your reputation.">Tome esto muy en serio, ya que puede perjudicar o beneficiar su reputación. </span><span title="Some people will not give you business because of it.
">Alguna gente no le dará negocio debido a él.<br /></span><span title="Make sure any private sale remains private.">Asegúrese de que cualquier venta privada siga siendo privada. </span><span title="This is especially important if you receive a complaint and offer a deep discount to help rectify the situation.">Esto es especialmente importante si recibe una queja y ofrece un descuento profundo para ayudar a rectificar la situación. </span><span title="Complaints will flow in if you offer people incentive to complain.
">Las quejas fluirán adentro si usted ofrece a gente el incentivo para quejarse.<br /></span><span title="If you do a search for your company online and you see information that is not true, you can petition the site owner and ask them to take it down.">Si usted hace una búsqueda para su compañía en línea y usted ve la información que no es verdad, usted puede pedir al dueño del sitio y pedirles que lo tomen abajo. </span><span title="As long as you can show solid proof that this information is libelous, most site owners will have no problems removing it.
">Siempre que pueda mostrar una prueba sólida de que esta información es difamatoria, la mayoría de los propietarios de sitios no tendrán problemas para eliminarla.<br /></span><span title="As you grow your business, you will get increased customer interaction.">A medida que crece su negocio, obtendrá una mayor interacción con el cliente. </span><span title="This will include complaints that you must address.">Esto incluirá quejas que usted debe dirigir. </span><span title="And furthermore, you must be addressing them properly in a way that other people would agree upon.
">Y además, usted debe estar dirigiéndose a ellos correctamente de una manera que otras personas estarían de acuerdo.<br /></span><span title="You need to follow up with a customer a few times after they purchase goods or services from you.">Usted necesita hacer un seguimiento con un cliente unas cuantas veces después de comprar bienes o servicios de usted. </span><span title="Sometimes issues are not found right away and/or customers do not use their new items for a while.">A veces los problemas no se encuentran de inmediato y / o los clientes no utilizan sus nuevos elementos durante un tiempo. </span><span title="Checking in will give you the opportunity to address any issues they may have.
">El registro en le dará la oportunidad de abordar cualquier problema que puedan tener.<br /></span><span title="Monitor what information you use on the web.">Supervise la información que utiliza en la web. </span><span title="You don't know how others will use it later, so be careful.">No sabes cómo otros lo usarán más tarde, así que ten cuidado. </span><span title="Even if you only have a small number of people visiting your social media sites, you still should be careful.
">Incluso si sólo tiene un pequeño número de personas que visitan sus sitios de redes sociales, todavía debe tener cuidado.<br /></span><span title="They are many sites that offer fake positive reviews, and sometimes it seems most of your competitors use them to improve their online reputation.">Son muchos sitios que ofrecen críticas positivas falsas, ya veces parece que la mayoría de sus competidores los utilizan para mejorar su reputación en línea. </span><span title="Try not to join them.">Trate de no unirse a ellos. </span><span title="This can be illegal in some states.
">Esto puede ser ilegal en algunos estados.<br /></span><span title="If you're trying to sell products or services, you need to have a way for the customer to get their money back without you asking questions.">Si usted está tratando de vender productos o servicios, usted necesita tener una manera para que el cliente para obtener su dinero de vuelta sin que usted haga preguntas. </span><span title="This is an important part of having a good customer experience.">Esta es una parte importante de tener una buena experiencia del cliente. </span><span title="Though you may lose some money, think about the long term implications.">Aunque puede perder algo de dinero, piense en las implicaciones a largo plazo. </span><span title="However, you're going to get points in having a reputation that's good in the corporate sense.
">Sin embargo, usted va a conseguir puntos en tener una reputación que es bueno en el sentido corporativo.<br /></span><span title="Whenever your business makes any kind of promise or guarantee, make sure it stays true to its word.">Cada vez que su negocio hace cualquier tipo de promesa o garantía, asegúrese de que se mantiene fiel a su palabra. </span><span title="If you are always changing the agreements you make, then trust in your business will be lost.">Si siempre está cambiando los acuerdos que hace, entonces la confianza en su negocio se perderá. </span><span title="You will then be perceived as a dishonest person and business.">A continuación, se percibe como una persona deshonesta y de negocios. </span><span title="It can be very difficult to overcome a negative reputation.
">Puede ser muy difícil superar una reputación negativa.<br /></span><span title="You have now been given great suggestions that you can use to boost your professional life.">Ahora le han dado grandes sugerencias que puede utilizar para impulsar su vida profesional. </span><span title="Keep it all in mind as you start working to maintain customer satisfaction.">Tenga todo en cuenta al comenzar a trabajar para mantener la satisfacción del cliente. </span><span title="Stay focused, and you will do just fine.">Manténgase enfocado, y lo hará bien.</span>Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/09746846822737054831noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1987884342810782615.post-77354663822880553782016-12-31T12:00:00.004+01:002016-12-31T12:00:47.697+01:00¿Preocupado por la reputación digital de su negocio?<span title="Worried About Your Business's Reputation?">Preocupado por la reputación de su negocio? </span><span title="These Tips Can Help!
">Estos consejos pueden ayudar!<br /></span><span title="Your reputation has a huge impact on your business.">Su reputación tiene un enorme impacto en su negocio. </span><span title="Without a good reputation, a business will have a hard time flourishing.">Sin una buena reputación, un negocio tendrá un tiempo duro florecer. </span><span title="Luckily, this article provides great tips for improving a business reputation and taking steps to make corrective action when needed.
">Por suerte, este artículo ofrece consejos para mejorar la reputación de un negocio y tomar medidas para tomar medidas correctivas cuando sea necesario.<br /></span><span title="Follow up with any customer complaints or questions.">Siga con cualquier quejas o preguntas de los clientes. </span><span title="This is even more important if your business is a bigger one.">Esto es aún más importante si su negocio es más grande. </span><span title="They have to feel like they're mattering to your company.">Tienen que sentir que son importantes para su empresa. </span><span title="Implement some automated systems that will follow up with customers.">Implementar algunos sistemas automatizados que darán seguimiento a los clientes. </span><span title="Also, attempt asking for feedback on their most recent purchases.
">También, intente pedir información sobre sus compras más recientes.<br /></span><span title="Keep your commentary positive and honest when facing negativity.">Mantenga su comentario positivo y honesto cuando se enfrenta a la negatividad. </span><span title="Make sure there are many positive comments about your brand so they will drown out whatever negative comments pop up.">Asegúrese de que hay muchos comentarios positivos sobre su marca para que ahogar los comentarios negativos que aparecen. </span><span title="Post new positive content continually to help overcome any negative feedback.
">Publicar nuevos contenidos positivos continuamente para ayudar a superar cualquier retroalimentación negativa.<br /></span><span title="Make sure your reputation stays strong by working to win over a dissatisfied client.">Asegúrese de que su reputación se mantenga fuerte trabajando para ganar a un cliente insatisfecho. </span><span title="Reversing a customer's opinion of you in a positive way is a good way to show them you care.">Invertir la opinión de un cliente de usted de una manera positiva es una buena manera de demostrarles que usted cuida. </span><span title="This is even more beneficial if you are able to do it online.">Esto es aún más beneficioso si usted es capaz de hacerlo en línea. </span><span title="If people see you are taking care of problems, this looks good to customers.
">Si la gente ve que usted está cuidando de los problemas, esto se ve bien a los clientes.<br /></span><span title="A great way to build up your reputation is to optimize your web page for critical key phrases.">Una gran manera de construir su reputación es optimizar su página web para las frases clave críticas. </span><span title="More often than not, this is your company's name.">Más a menudo que no, este es el nombre de su empresa. </span><span title="Google likes authoritative content, as do other search engines.">Google gusta contenido autoritario, al igual que otros motores de búsqueda. </span><span title="When they see you as an authority, they will be more likely to move your site up in the search engine results.
">Cuando te vean como una autoridad, que será más probable que mover su sitio en los resultados del motor de búsqueda.<br /></span><span title="Constantly monitor the social media networks.">Vigilar constantemente las redes de redes sociales. </span><span title="Most of people's knowledge come from social media today.">La mayoría del conocimiento de la gente proviene de las redes sociales de hoy. </span><span title="Be sure that you're replying fast, preferably in a couple of hours at least.">Asegúrese de que está respondiendo rápido, preferiblemente en un par de horas al menos. </span><span title="Many businesses allow this part of their communication strategy to slide, so you can gain the upper hand.
">Muchas empresas permiten que esta parte de su estrategia de comunicación se deslice, por lo que puede ganar la parte superior.<br /></span><span title="Stay current on what is going on in your industry.">Manténgase actualizado sobre lo que está sucediendo en su industria. </span><span title="This helps to maintain your good standing as someone who provides updated and useful information.">Esto ayuda a mantener su buena reputación como alguien que proporciona información actualizada y útil. </span><span title="Just read the news or check out Google to learn what's going on.
">Acaba de leer las noticias o echa un vistazo a Google para saber qué está pasando.<br /></span><span title="Run your business social media accounts in a professional way.">Ejecutar sus cuentas de redes sociales de negocios de una manera profesional. </span><span title="They say a lot about your business.">Dicen mucho sobre su negocio. </span><span title="While you want to avoid sounding too much like a robot, it's okay to be somewhat personal, so long as you strike a good balance.
">Mientras que usted desea evitar sonar demasiado como un robot, está bien ser algo personal, siempre y cuando encuentre un buen equilibrio.<br /></span><span title="When you find inaccurate information about your firm, talk to the website owner.">Cuando encuentre información inexacta sobre su empresa, hable con el propietario del sitio web. </span><span title="If you can prove the information is actually libel, you'll win.
">Si puede probar que la información es realmente difamación, usted ganará.<br /></span><span title="You need to work on making expectations according to your business.">Usted necesita trabajar en hacer las expectativas de acuerdo a su negocio. </span><span title="Be honest with customers and provide compensation.">Sea honesto con los clientes y proporcione compensación. </span><span title="Being transparent in business transactions fosters a good reputation.
">Ser transparente en las transacciones comerciales fomenta una buena reputación.<br /></span><span title="Don't ignore mistakes made by your firm.">No ignore los errores cometidos por su empresa. </span><span title="This will look very mysterious to your customers.">Esto se verá muy misterioso para sus clientes. </span><span title="Admit it, and say that you are sorry.">Admítelo y diga que lo lamenta. </span><span title="This will lead to forgiveness and you can then move on.
">Esto conducirá al perdón y entonces usted puede seguir adelante.<br /></span><span title="It is always wise to follow up with customers once they make a purchase from you.">Siempre es aconsejable seguir con los clientes una vez que hacen una compra de usted. </span><span title="Often issues aren't detected immediately or a customer waits some time prior to using a product.">A menudo los problemas no se detectan de inmediato o un cliente espera un tiempo antes de usar un producto. </span><span title="Checking in gives you the chance to address any issues that might have arisen.
">El registro le da la oportunidad de abordar cualquier problema que pueda haber surgido.<br /></span><span title="In order to manage your online reputation, you need to be aware of all the places people are discussing your company and monitor what they are saying.">Con el fin de administrar su reputación en línea, es necesario estar al tanto de todos los lugares que las personas están discutiendo su empresa y supervisar lo que están diciendo. </span><span title="Become familiar with the sites customers generally use to post reviews and comments on businesses in your industry.">Familiarícese con los sitios que generalmente utilizan los clientes para publicar comentarios y comentarios sobre empresas de su sector. </span><span title="Post positive content on your site, and respond to negativity in a positive way.
">Publicar contenido positivo en su sitio, y responder a la negatividad de una manera positiva.<br /></span><span title="Be super careful with any information that you're thinking you should share online.">Sea muy cuidadoso con cualquier información que usted está pensando que debe compartir en línea. </span><span title="Things can get twisted and distorted, so caution is key.">Las cosas se pueden torcer y distorsionar, por lo que la precaución es clave. </span><span title="Even a small number of people can spread bad publicity to the masses.
">Incluso un pequeño número de personas puede difundir mala publicidad a las masas.<br /></span><span title="Many sites post fake reviews all over the Internet, and your competitors may be doing this.">Muchos sitios publican revisiones falsas por todo el Internet, y sus competidores pueden estar haciendo esto. </span><span title="Do not use such tactics.">No utilice tácticas de este tipo. </span><span title="Not only is it a bad way to do business, in some states it can be a criminal offense.
">No sólo es una mala manera de hacer negocios, en algunos estados puede ser un delito penal.<br /></span><span title="It's a must to control your emotions when managing your reputation is key.">Es una necesidad para controlar sus emociones cuando la gestión de su reputación es clave. </span><span title="Effective stress management is a great tool to have.">La gestión eficaz del estrés es una gran herramienta para tener. </span><span title="Play a sport or participate in some other physical activity to help you deal with stress and keep your cool.">Juega un deporte o participa en alguna otra actividad física para ayudarte a lidiar con el estrés y mantenerte fresco. </span><span title="Don't get baited into a flame war.">No seas atrapado en una guerra de llamas. </span><span title="This can really destroy your reputation.
">Esto realmente puede destruir su reputación.<br /></span><span title="Reputation maintenance often includes responding to negative comments with a straightforward approach.">El mantenimiento de la reputación a menudo incluye responder a comentarios negativos con un enfoque directo. </span><span title="Instead of removing it, respond to it and explain what the issue was.">En lugar de eliminarlo, responder a él y explicar cuál era el problema. </span><span title="Customers like honesty, so don't fear mistakes and keep them informed on how you're solving the issue.
">Los clientes como la honestidad, así que no teman los errores y mantenerlos informados sobre cómo está resolviendo el problema.<br /></span><span title="Never react in anger if your customers give you backlash.">Nunca reaccione en cólera si sus clientes le dan retroceso. </span><span title="Don't take anything personal or react immediately.">No tome nada personal o reaccione de inmediato. </span><span title="If you have a problem that makes a customer cross the line, just ignore them so you're not looking like a person that's not professional.
">Si tiene un problema que hace que un cliente cruce la línea, simplemente ignórelos para que no se vea como una persona que no es profesional.<br /></span><span title="Everyone knows that your reputation is essential to success.">Todo el mundo sabe que su reputación es esencial para el éxito. </span><span title="A faltering reputation can really have a negative effect on the sales of a company.">Una reputación vacilante puede realmente tener un efecto negativo en las ventas de una empresa. </span><span title="The key is to learn effective reputation management techniques and apply them religiously.">La clave es aprender técnicas efectivas de gestión de la reputación y aplicarlas religiosamente. </span><span title="The information provided above can help you do exactly that.">La información proporcionada anteriormente puede ayudarle a hacer exactamente eso.</span>Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/09746846822737054831noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1987884342810782615.post-76894732803561972192016-12-31T11:57:00.003+01:002016-12-31T11:57:45.177+01:00consejo para mejorar su gestión de la reputación online<span title="Great Advice To Better Your Reputation Management
">gran consejo para mejorar su gestión de la reputación<br /></span><span title="It is very important for anyone looking to succeed in business that they have a solid reputation.">Es muy importante para cualquier persona que busca tener éxito en los negocios que tienen una sólida reputación. </span><span title="Somebody needs to figure out what reputation management is all about and how to figure out that they're not seen in a negative way.">Alguien tiene que averiguar lo que la gestión de la reputación es todo y cómo averiguar que no se ven en forma negativa. </span><span title="The article will help you understand how you can improve your business reputation.
">El artículo le ayudará a entender cómo puede mejorar su reputación empresarial.<br /></span><span title="To improve the reputation of your business, always follow up on any issues with your customers.">Para mejorar la reputación de su negocio, siga siempre los problemas con sus clientes. </span><span title="This is especially true if you have a larger business.">Esto es especialmente cierto si usted tiene un negocio más grande. </span><span title="Customers want to feel important.">Los clientes quieren sentirse importantes. </span><span title="Try using automated systems that can follow up with them.">Trate de usar sistemas automatizados que puedan seguir con ellos. </span><span title="Ask for feedback, as well.
">Pida comentarios, también.<br /></span><span title="To better your business reputation online, try optimizing your web pages with your essential search phrase.">Para mejorar la reputación de su negocio en línea, intente optimizar sus páginas web con su frase de búsqueda esencial. </span><span title="Typically, that is simply the name of your business.">Normalmente, ese es simplemente el nombre de su negocio. </span><span title="Search engines, such as Google, like authoritative pages.">Los motores de búsqueda, como Google, como las páginas autorizadas. </span><span title="When your site is viewed by them as an authority, your rankings can improve almost immediately.
">Cuando su sitio es visto por ellos como una autoridad, su clasificación puede mejorar casi de inmediato.<br /></span><span title="Be sure you're keeping an eye on social media.">Asegúrese de mantener un ojo en los medios sociales. </span><span title="As per Arnold Worldwide, more than half of all consumers expect brands to answer their queries and comments posted on social media.">Según Arnold Worldwide, más de la mitad de todos los consumidores esperan que las marcas respondan a sus preguntas y comentarios publicados en las redes sociales. </span><span title="Be sure that you're replying fast, preferably in a couple of hours at least.">Asegúrese de que está respondiendo rápido, preferiblemente en un par de horas al menos. </span><span title="You will stand above those businesses that do not handle the situations in a timely fashion.
">Usted estará por encima de los negocios que no manejan las situaciones de manera oportuna.<br /></span><span title="Monitor your online presence.">Supervise su presencia en línea. </span><span title="You never can tell when a company might get a negative result on search engines from a dissatisfied client or a person who simply doesn't like you -- or your company.">Nunca se puede decir cuando una empresa podría obtener un resultado negativo en los motores de búsqueda de un cliente insatisfecho o una persona que simplemente no te gusta - o su empresa. </span><span title="Checking the results on a search engine will allow you to keep negative things from going to the top.">Comprobación de los resultados en un motor de búsqueda le permitirá mantener las cosas negativas de ir a la parte superior. </span><span title="You should generally do this a couple times each month.
">Por lo general, debe hacer esto un par de veces cada mes.<br /></span><span title="All social media accounts should be monitored for their professionalism.">Todas las cuentas de redes sociales deben ser monitoreadas por su profesionalismo. </span><span title="They say a lot about your business.">Dicen mucho sobre su negocio. </span><span title="You can be personable and still be professional.
">Usted puede ser agradable y seguir siendo profesional.<br /></span><span title="If you are holding a private promotion or sale, don't make it public.">Si está realizando una promoción o venta privada, no la haga pública. </span><span title="This is key, particularly if you use large discounts as a tool to resolve customer complaints.">Esto es clave, sobre todo si utiliza grandes descuentos como una herramienta para resolver las quejas de los clientes. </span><span title="You don't want to have an influx of complaints from people that are only trying to get free products or services.
">Usted no quiere tener una afluencia de quejas de personas que sólo están tratando de obtener productos o servicios gratuitos.<br /></span><span title="If you find untrue information about your company on a website, ask the site's owner to remove or correct the information.">Si encuentra información falsa sobre su empresa en un sitio web, solicite al propietario del sitio que quite o corrija la información. </span><span title="If you can prove the information is actually libel, you'll win.
">Si puede probar que la información es realmente difamación, usted ganará.<br /></span><span title="Work hard to create realistic expectation for doing business.">Trabajar duro para crear expectativas realistas para hacer negocios. </span><span title="This means you need to deal honestly with them and be willing to admit errors.">Esto significa que usted necesita para tratar honestamente con ellos y estar dispuestos a admitir errores. </span><span title="Transparency across your whole business is needed if you want a good reputation.
">La transparencia en toda su empresa es necesaria si desea una buena reputación.<br /></span><span title="If you have a company that made a mistake and it hurt the customers, don't try covering it up.">Si usted tiene una empresa que cometió un error y le dolió a los clientes, no trate de encubrirlo. </span><span title="You have smart customers, and they will see right through this tactic.">Usted tiene clientes inteligentes, y verán a través de esta táctica. </span><span title="Take ownership of your company errors and apologize sincerely.">Tomar la propiedad de los errores de su empresa y pedir disculpas sinceramente. </span><span title="You customer is likely to forgive you if you compensate them properly for the mistake.
">Es probable que su cliente le perdone si los compensa adecuadamente por el error.<br /></span><span title="Begin volunteering around your community.">Comience a trabajar como voluntario en su comunidad. </span><span title="It can really help your overall reputation.">Realmente puede ayudar a su reputación general. </span><span title="Your consumers will see the types of public events you sponsor and what you do for the community, and that can really give you a favorable reputation.">Sus consumidores verán los tipos de eventos públicos que patrocinan y lo que hacen para la comunidad, y eso realmente puede darle una reputación favorable. </span><span title="This type of impression leads to success.
">Este tipo de impresión conduce al éxito.<br /></span><span title="Managing your online business reputation means you should be aware of any place people are talking about your company and monitor their discussions.">La gestión de su reputación en línea del negocio significa que usted debe ser consciente de cualquier lugar la gente está hablando de su empresa y supervisar sus discusiones. </span><span title="Learn about the sites customers use to post comments and reviews.">Conozca los sitios que los clientes usan para publicar comentarios y comentarios. </span><span title="Respond respectfully to all complaints and criticism, and you should also post links along with the positive comments.
">Responda con respeto a todas las quejas y críticas, y también debe publicar enlaces junto con los comentarios positivos.<br /></span><span title="Take care with the information you share via the Internet.">Tenga cuidado con la información que comparte a través de Internet. </span><span title="Be careful that it can not be turned against you later on.">Tenga cuidado de que no se pueda volver contra usted más adelante. </span><span title="Even if you only have a small number of people visiting your social media sites, you still should be careful.
">Incluso si sólo tiene un pequeño número de personas que visitan sus sitios de redes sociales, todavía debe tener cuidado.<br /></span><span title="There are numerous sites available offering to provide fake positive reviews and it may seem that all of your competitors are using them to pad their online reputations.">Existen numerosos sitios disponibles que ofrecen para ofrecer revisiones positivas falsas y puede parecer que todos sus competidores están utilizando para rellenar sus reputaciones en línea. </span><span title="Avoid joining in on this.">Evite unirse a esto. </span><span title="In many places it is illegal.
">En muchos lugares es ilegal.<br /></span><span title="You should consider a guarantee if someone is not completely satisfied with your product.">Debe considerar una garantía si alguien no está completamente satisfecho con su producto. </span><span title="This is all part of offering great customer service.">Todo esto es parte de ofrecer un gran servicio al cliente. </span><span title="You will lose part of your profits when an item is returned because you can no longer sell it as new.">Usted perderá parte de sus ganancias cuando se devuelve un artículo porque ya no puede venderlo como nuevo. </span><span title="On the other hand, you do get to score some good reputation points with that customer and anyone else that hears about it.
">Por otra parte, usted consigue conseguir algunos puntos de la buena reputación con ese cliente y cualquier persona que oye sobre él.<br /></span><span title="Adhere to the terms of any promises your company makes.">Adherirse a los términos de cualquier promesa de su empresa hace. </span><span title="Otherwise, people will view you as inconsistent and you may lose their business.">De lo contrario, la gente te verá como inconsistente y puede perder su negocio. </span><span title="Your reputation will suffer.">Su reputación sufrirá. </span><span title="It can take awhile to change that type of reputation.
">Puede tomar un tiempo para cambiar ese tipo de reputación.<br /></span><span title="Don't let your emotions get out of control.">No dejes que tus emociones salgan de control. </span><span title="Work on your stress management abilities.">Trabaje en sus habilidades de manejo del estrés. </span><span title="Play a sport or participate in some other physical activity to help you deal with stress and keep your cool.">Juega un deporte o participa en alguna otra actividad física para ayudarte a lidiar con el estrés y mantenerte fresco. </span><span title="Never get entangled in online battles.">Nunca se enreden en batallas en línea. </span><span title="It can really harm your reputation.
">Realmente puede dañar su reputación.<br /></span><span title="As you can now see, a company is only as good as its reputation.">Como se puede ver ahora, una empresa es tan buena como su reputación. </span><span title="Knowing how to manage your reputation is important.">Saber manejar su reputación es importante. </span><span title="These tips will help you move forward and establish a good reputation.">Estos consejos le ayudarán a avanzar y establecer una buena reputación.</span>Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/09746846822737054831noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-1987884342810782615.post-51265602318675045402016-12-31T11:56:00.002+01:002016-12-31T11:56:26.989+01:00Sobre La Gestión De La Reputación digital<span title="Look Here For Great Advice About Reputation Management
">Sobre La Gestión De La Reputación digital<br /></span><span title="The majority of businesses that are started never actually succeed in the long run.">La mayoría de las empresas que se inició nunca realmente tener éxito en el largo plazo. </span><span title="That is not to suggest that business reputation management could have prevented all such failures.">Esto no quiere decir que la gestión de la reputación del negocio podría haber evitado todos esos fracasos. </span><span title="Still, implementing effective business management tactics is extremely important if you want to succeed where the rest have failed.
">Sin embargo, la implementación de tácticas de administración de negocios efectivo es extremadamente importante si desea tener éxito donde el resto ha fracasado.<br /></span><span title="Stay personable.">Mantente agradable. </span><span title="Simply sending out tweets and updating messages is never successful unless you take the time to directly communicate with your consumers.">Simplemente enviar tweets y actualizar mensajes nunca es exitoso a menos que tome el tiempo para comunicarse directamente con sus consumidores. </span><span title="If a question is posted, answer it as quickly as you can.">Si se publica una pregunta, responda lo más rápido posible. </span><span title="If you are not sure of the answer, let them know that you will find out and let them know.
">Si no está seguro de la respuesta, hágales saber que lo descubrirá y lo hará saber.<br /></span><span title="Be sure that your website contains positive search terms.">Asegúrese de que su sitio web contiene términos de búsqueda positivos. </span><span title="This will usually be the name you have given your company.">Este suele ser el nombre que le ha dado a su empresa. </span><span title="Many search engines favor authoritativeness.">Muchos motores de búsqueda favorecen la autoritatividad. </span><span title="When Google or Bing sees your site as the authority, you're more likely to rank highly in their results.
">Cuando Google o Bing considera que su sitio es la autoridad, es más probable que se clasifique altamente en sus resultados.<br /></span><span title="Always show up where your customers will be found.">Mostrar siempre donde sus clientes serán encontrados. </span><span title="Visit these locales as often as possible.">Visite estos locales lo más a menudo posible. </span><span title="You can really get to know potential customers if you go to places they go.">Usted puede realmente llegar a conocer a los clientes potenciales si vas a lugares a donde van. </span><span title="People tend to express themselves more freely in a social environment, and that is where you can get to them know them on a personal level.
">La gente tiende a expresarse más libremente en un ambiente social, y ahí es donde usted puede llegar a conocerlos a nivel personal.<br /></span><span title="If you do a search for your company online and you see information that is not true, you can petition the site owner and ask them to take it down.">Si usted hace una búsqueda para su compañía en línea y usted ve la información que no es verdad, usted puede pedir al dueño del sitio y pedirles que lo tomen abajo. </span><span title="A strongly worded email should get most webmasters to remove the information.
">Un correo electrónico fuertemente redactado debe conseguir la mayoría de los webmasters para quitar la información.<br /></span><span title="Watch social networks online carefully.">Vea las redes sociales en línea cuidadosamente. </span><span title="Folks tend to discuss consumer experiences there.">La gente tiende a discutir las experiencias de los consumidores allí. </span><span title="Monitoring the platforms enables you to do immediate damage control on any negative comments posted.">El monitoreo de las plataformas le permite realizar un control inmediato del daño en cualquier comentario negativo publicado. </span><span title="That keeps your reputation strong.
">Eso mantiene tu reputación fuerte.<br /></span><span title="You can hire someone to do reputation management for you if you don't have the time to do it yourself.">Usted puede contratar a alguien para hacer gestión de la reputación para usted si usted no tiene el tiempo para hacerlo usted mismo. </span><span title="You can get companies to mange your reputation on the web for you.">Usted puede conseguir que las empresas mange su reputación en la web para usted. </span><span title="Having help is a great idea.
">Tener ayuda es una gran idea.<br /></span><span title="Work towards transparency.">Trabajar hacia la transparencia. </span><span title="This includes being completely honest when dealing with customers and admitting to errors when you make them so that you will take care of them correctly.">Esto incluye ser completamente honesto al tratar con clientes y admitir a errores cuando usted los hace de modo que usted tome el cuidado de ellos correctamente. </span><span title="Transparency is essential to maintaining a good reputation.
">La transparencia es esencial para mantener una buena reputación.<br /></span><span title="Always send a follow up email after your customer has received their purchase.">Siempre envíe un correo electrónico de seguimiento después de que su cliente ha recibido su compra. </span><span title="Sometimes, problems do not occur immediately because a customer may not use a product at first.">A veces, los problemas no se producen de inmediato porque un cliente no puede utilizar un producto en un primer momento. </span><span title="If you check in with customers, you will have an opportunity to respond to any concerns they may have.
">Si se registra con los clientes, tendrá la oportunidad de responder a cualquier inquietud que puedan tener.<br /></span><span title="Offer to sponsor charitable events.">Oferta para patrocinar eventos benéficos. </span><span title="This is a great tool for building an excellent reputation.">Esta es una gran herramienta para construir una excelente reputación. </span><span title="You are going to make an impression that's positive on your customers when they are able to see that your company will its own donate money and time to a good cause.">Usted va a hacer una impresión que es positivo en sus clientes cuando son capaces de ver que su empresa su propia donar dinero y tiempo a una buena causa. </span><span title="Any type of positive public relations when it pertains to your business can only lead to success.
">Cualquier tipo de relaciones públicas positivas cuando se refiere a su negocio sólo puede conducir al éxito.<br /></span><span title="In order to keep track of your business reputation, you have to keep an eye on what people are saying and where they are saying it.">Con el fin de mantener un registro de la reputación de su negocio, usted tiene que mantener un ojo en lo que la gente está diciendo y donde lo están diciendo. </span><span title="You must familiarize yourself with sites that customers frequent to post reviews about businesses that are in your industry.">Usted debe familiarizarse con los sitios que los clientes frecuentes para publicar comentarios sobre las empresas que están en su industria. </span><span title="Make sure that your webpage links to the positive stories, but also respond swiftly to negative ones.
">Asegúrese de que su página web enlaces a las historias positivas, sino también responder rápidamente a los negativos.<br /></span><span title="Take care with the information you share via the Internet.">Tenga cuidado con la información que comparte a través de Internet. </span><span title="You never know how it will be used later, so make sure to watch out.">Nunca se sabe cómo se utilizará más tarde, así que asegúrese de tener cuidado. </span><span title="Even if your social media accounts can only be accessed by a very few of people, caution is the best approach.
">Incluso si sus cuentas de redes sociales sólo pueden ser accedidas por un muy pocas personas, la precaución es el mejor enfoque.<br /></span><span title="Many sites exist where you can get fake, yet positive, reviews, and it might look like your competition is willingly using them.">Existen muchos sitios en los que puede obtener comentarios falsos, pero positivos, y podría parecer que su competencia los está utilizando de buena gana. </span><span title="Resist the allure of joining them.">Resista el atractivo de unirse a ellos. </span><span title="It's not only a business practice that's bad, but a lot of states have laws that make things like this against the law.
">No es sólo una práctica de negocios que es malo, pero muchos estados tienen leyes que hacen que las cosas como esta contra la ley.<br /></span><span title="Offer a guarantee on your service or product.">Ofrezca una garantía en su servicio o producto. </span><span title="This is one aspect of providing outstanding customer service.">Este es un aspecto de proporcionar un excelente servicio al cliente. </span><span title="When you allow a customer to make a return, you may lose profits.">Cuando usted permite que un cliente haga una devolución, puede perder beneficios. </span><span title="But, it helps improve the reputation of your company.
">Pero, ayuda a mejorar la reputación de su empresa.<br /></span><span title="Research your web ranking monthly.">Investigue su ranking web mensual. </span><span title="Google the company's name each month and be sure you're looking through the whole website.">Google nombre de la empresa cada mes y asegúrese de que está buscando a través de todo el sitio web. </span><span title="Don't leave any negative content or comments on your site.">No deje ningún contenido negativo o comentarios en su sitio. </span><span title="Keep a record of negative content and sources.">Mantenga un registro de contenido y fuentes negativas. </span><span title="Do what is necessary to limit the damage done.
">Haga lo necesario para limitar el daño causado.<br /></span><span title="Never react with anger to negativity.">Nunca reaccione con ira a la negatividad. </span><span title="Do not use social media as a venue for an "attack."">No utilice los medios de comunicación social como un lugar para un "ataque". </span><span title="Rather than arguing with customers, should an issue get bad and a customer gets angry, ignore them.
">En lugar de discutir con los clientes, si un problema se pone mal y un cliente se enoja, ignorarlos.<br /></span><span title="Learn as much as possible about your customers.">Aprenda lo más posible sobre sus clientes. </span><span title="The attention will keep them coming back.">La atención los hará volver. </span><span title="If you provide a service to the public, know the reasons for needing your business and how you can better help them going forward.">Si usted proporciona un servicio al público, conozca las razones para necesitar su negocio y cómo puede ayudarles mejor a seguir adelante. </span><span title="It will increase public perception of you and your company.
">Aumentará la percepción pública de usted y su empresa.<br /></span><span title="You have to know how to deal with negative complaints in a positive manner.">Usted tiene que saber cómo tratar las quejas negativas de una manera positiva. </span><span title="You need to stay abreast of things so that small problems do not turn into a nightmare.">Usted necesita estar al tanto de las cosas para que los pequeños problemas no se convierten en una pesadilla. </span><span title="Use the advice that has been discussed to help you further your efforts concerning the reputation of your business.">Utilice el consejo que se ha discutido para ayudarle a continuar sus esfuerzos en relación con la reputación de su negocio.</span>Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/09746846822737054831noreply@blogger.com0